Wiosenne zmiany – powrót bloga i najnowszy wpis na temat etykiet od COMEX
05-06-2024Za oknem ciepło, dni są już naprawdę długie, a więc wszystko wskazuje na to, że krąg życia zatoczył koło i znów mamy wiosnę – czas zmian, nowych decyzji i dynamicznych działań.
My w Drukarni COMEX także nie próżnujemy, dlatego postanowiliśmy przywrócić comiesięczne wpisy blogowe na temat naszych produktów i usług.
Zapraszamy do regularnego śledzenia treści oraz czerpania inspiracji w kwestii znakowania towarów z naszych artykułów.
Etykiety – niewielki produkt, wielkie znaczenie dla znakowania towaru
Produkty poligraficzne takie jak etykiety to najprostszy, a zarazem najlepszy i najbardziej efektywny sposób znakowania opakowań. W zależności od rozmiaru oraz rodzaju można na nich umieścić wszystkie niezbędne informacje o towarze: datę produkcji, termin przydatności, różnego rodzaju kody, numery serii, próbki produktów, instrukcję użytkowania czy dane o składzie.
Mogłoby się zdawać, że tak mały produkt nie odgrywa wielkiego znaczenia w identyfikacji wizualnej wyrobów. Tymczasem jest zupełnie odwrotnie – często to właśnie etykieta stanowi jedyny wyróżnik opakowania na tle innych. Ma to znaczenie np. w przypadku firm farmaceutycznych czy kosmetycznych lub produkujących suplementy diety, gdzie bardzo często całe serie produktu mają takie samo szklane, czy plastikowe pudełko. Wówczas to szata graficzna etykiety pozwala odróżnić jedne od drugich.
Czy warto zmieniać etykiety produktów?
W związku z tym, że mamy już wiosnę, a to chyba najlepszy to czas na zmiany, my stawiamy pytanie o to, czy warto zainwestować w firmie w nowe etykiety. Z pewnością tak, gdyż dzięki temu można niewielkim kosztem i małym nakładem pracy zyskać m.in.:
- odświeżenie wyglądu opakowań,
- poprawę jakości odczytu umieszczonych na opakowaniach danych,
- oszczędność miejsca, czasu i pieniędzy poprzez zastosowanie etykiet wielowarstwowych, które umożliwiają zamieszczenie naprawdę wielu informacji,
- redukcję kosztów związanych przy krótkich seriach produkcyjnych,
- powiększenie grona klientów zainteresowanych pojawieniem się na rynku produktów o atrakcyjnym wyglądzie spowodowanym oznakowaniem nową i bardziej czytelną etykietą.
Produkcja etykiet odpowiadających na potrzeby przedsiębiorców z różnych branż
Myślisz o zmianie etykiety, ale nie wiesz, na jaką? W ofercie producenta COMEX znajdziesz zarówno najpopularniejsze modele samoprzylepne (wykonane z papieru, folii, ale również materiałów nietypowych takich jak drewno), jak i popularne w przypadku opakowań leków lub kosmetyków etykiety książeczkowe (booklet) oraz typu pell off. Asortyment uzupełniają niezwykle przydatne i wychodzące naprzeciw oczekiwaniom Klientów niewidomych lub niedowidzących etykiety znakowane alfabetem Braille’a, a także przemysłowe warianty ze zdrapką, numeryczne oraz nowoczesne etykiety RFiD. Jest w czym wybierać!