Produkcja etykiet to ważny element procesów logistycznych i marketingowych, zwłaszcza w branżach, które wymagają wyraźnego oznakowania produktów. Jedną z technologii wybieranych przez producentów etykiet samoprzylepnych jest druk offsetowy. Dzięki swoim unikalnym cechom offset idealnie sprawdza się tam, gdzie najważniejsze są: wysoka jakość, trwałość oraz efektywność kosztowa przy dużych zamówieniach.
Blog
Dobór kleju do rodzaju etykiety
Etykieta to jeden z najważniejszych elementów opakowania. To właśnie na niej zawarte są informacje dotyczące nazwy, składu, sposobu użytkowania, przeznaczenia produktu, ale też grafika, mająca za zadanie promocję marki. Etykieta musi być precyzyjnie przyklejona do opakowania aby dobrze wyglądała. Dlatego istotne jest to, jaki klej wybierzemy do przyklejenia etykiety. To od jego trwałości zależy, czy […]
Materiał etykiety a produkt – jak odpowiednio oznaczyć produkt?
Etykieta bywa nieraz jedynym elementem odróżniającym produkty od siebie. Minimalistyczne, spójne koncepcyjnie opakowania w tym samym kolorze wymagają zastosowania trwałych i widocznych, dzięki którym klienci z łatwością odnajdą interesujący ich produkt. Z drugiej strony należy odpowiednio dobrać rodzaj etykiety do materiału, z którego została wykonana butelka czy pudełko. Jak to zrobić? Czym się kierować?
Zrównoważony rozwój w etykietach – co oznacza, jak do niego dążyć i jakie daje korzyści?
Wzrost liczby ludności na świecie, a co za tym idzie – także konsumpcji dóbr i nieodłącznej od tego procesu produkcji odpadów sprawia, że myślenie o zrównoważonym rozwoju staje się nie tylko modne, ale wręcz konieczne. I nie chodzi tu jedynie o niewykonalne zmniejszenie produkcji, ale takie jej prowadzenie, aby wspierała środowisko naturalne. Firmy powinny zatem ukierunkować swoją politykę na długofalowe zmiany koncentrujące się na jak najbardziej efektywnym korzystaniu z surowców odnawialnych, ale też ich odzysku z gotowych opakowań oraz ponownym recyklingu. Słowem – […]
Jak rozpocząć pracę nad tworzeniem etykiety?
Z punktu widzenia konsumenta etykieta wydaje się jedynie kawałkiem folii lub papieru. Tymczasem nad jej formą pracuje cały sztab specjalistów. Zanim gotowy projekt trafi do druku, musi być starannie dopracowany pod wieloma względami, a każdy jego element – idealnie ze sobą współgrać.